ברוכים הבאים!

הנכם מוזמנים לקחת חלק בקהילת הגיימינג שלנו אשר קיימת משנת 2010 ועד היום אשר מציע מגוון רחב של קהילות גיימינג ושרתי משחק ציבוריים לקהל הישראלי.

אגב, ההרשמה לא עולה כסף, היא בחינם :)..

X
 
  • סינון
  • Time
  • הראה
נקה הכל
הודעות חדשות

    טראסט סקור ובחינות למשטרה

    היי, לפני כשבוע אני שלחתי בקשה לאיפוס טראסט סקור. רוב הנקודות ירדו לי על אדמין ג'ייל בגלל הסיבה: "שימוש לא נכון ב/me" ומיקרופון לא תקין ובגלל זה גם קיבלתי קיקים המיקרופון כן עבד אבל עבד חלקית אבל ברוך השם החלפתי מיקרופון. עדן אישר לי את הבקשה ואמר לי שיש לי שבוע ניסיון. ביום שלישי האחרון אני שלחתי הודעה חדשה באישור טראסט סקור ובו ביקשתי אם אפשר לאפס עד הבחינות כי אני מאוד רוצה להתקבל אך אף אחד לא ענה לי עד עכשיו ובגלל זה לא עשיתי את הבחינות.
    הממוצע השבועי שלי בשרת הוא 50 שעות וזה עוד כשאני לא במשטרה. מכיוון שכל החברים שלי במשטרה אני נאלץ לשחק לבד אני מאוד רציתי להיבחן איתם בחינה קודמת אך לא יכולתי אבל במהלך החודש הזה לא שיחקתי אפילו פעם אחת מכיוון שהם במשטרה אז הם לא יכולים לשחק איתי. כבר חודש וחצי בערך אני לומד הכל בעל פה כל דבר שצריך כדי להתקבל למשטרה כל חוקי העיר וחוקי בסיס וחוקים מנחים וכו' ושואל אנשים בשרת אם יכולים לעזור לי למצוא עוד חוקים שקיימים שאני אוכל ללמוד ולמדתי בערך לבחינות האלו 30 שעות פחות או שיותר והקדשתי לזה מלא זמן. אני באמת רוצה להוכיח את עצמי ולהראות שאני מסוגל אני אפילו הכנתי נאום שכולל למה אני רוצה להיות במשטרה, למה אני מתאים להיות במשטרה ולמה כדאי להם לבחור אותי למשטרה ובאמת שעשיתי הכל כדי שאני אוכל לעבור את הבחינות ולהתקבל כי גם אני מאוד רוצה להיות במשטרה ואני מאוד מעריך שוטרים שמקדישים את הזמן שלהם כדי לשמור על העיר ולעצור פושעים ולעזור לאנשים במצוקה וגם כי קצת נמאס לי לשחק חודש לבד בלי אף אחד. אני מאוד אעריך אם תתנו לי בחינה אישית כי אני באמת התאמנתי ואני לא רוצה שכל המאמץ ילך לפח כי כבר אין לי מה לעשות בעיר שכל החברים שלי במשטרה ורק אני לא ושהם משחקים ביחד ואני אפילו לא יכול להיות לידם כי קוראים להם או כי הם באירועיים משטרתיים בלבד. אני לא סתם הייתי כותב את כל זה אני באמת ממש רוצה ואני מנסה להראות לכם שזה מאוד חשוב לי, כל יום אני חושב על לחזור הביתה ולשחק. גם אחד הנונים אמר שבבחינה הזאת יקרה משהו שלא קרה אף פעם ויתקבלו הרבה יותר אנשים מבדרך כלל וזה הייתה אמורה להיות ההזדמנות שלי כי יהיה יותר קל להתקבל כי בחינות קודמות לא יכולתי להיות. אני גם היום כל היום חיכיתי לבחינות ואפילו הגעתי בין הראשונים ופשוט חיכיתי ליד העץ כדי לא לפספס וגם בסוף אני הייתי בין החמישה האחרונים כך שיצא שהייתי צריך לחכות שעתיים בערך ובסוף עד שהעבירו אותי וכל כך שמחתי אמרו לי שאני לא יכול להתקבל בגלל הטראסט למרות שהוא אפילו לא כזה נמוך ואני ביקשתי לאפס אבל לא ענו לי אני גם ניסיתי לדבר איתם על זה אבל פשוט צעקו עליי והעיפו אותי משם.
    אני באמת חושב שאני יכול להתקבל למשטרה ואני מאוד מתאים לשם אני משחק הרבה ואני יודע את כל החוקים ואני רוצה לעזור לעיר אני אפילו יכול לשלוח לכם את הנאומים שלי.
    אני גם מצרף תמונות של עוד דברים שכתבתי בטיקט בדיסקורד שתראו כמה אני משקיע בלכתוב את כל זה ואני באמת מקווה שתאשרו את זה ותעשו לי בחינה כי זה הדבר שאני הכי רוצה עכשיו ואני באמת עצוב שגם את הבחינה הזאת פספסתי כי אני כבר לא יכול לחכות עוד חודש שזה יוצא חודשיים לשחק לבד בלי חברים שבנתיים משחקים ביחד ומכירים עוד אנשים אז אני מאוד אעריך אם תוכלו לשקול את זה אני באמת מנסה לעזור לעיר אני ממש רוצה להתקבל אז אם תוכלו לעשות לי בחינה אני ממש אשמח תודה רבה יום טוב. לחץ על התמונה לגרסה גדולה יותר

שם:		מסך 2024-10-09 230344.png
צפיות:	26
גודל:		20.4 KB
מזהה:		85242 לחץ על התמונה לגרסה גדולה יותר

שם:		מסך 2024-10-09 230416.png
צפיות:	21
גודל:		24.3 KB
מזהה:		85243 לחץ על התמונה לגרסה גדולה יותר

שם:		מסך 2024-10-09 230411.png
צפיות:	26
גודל:		46.1 KB
מזהה:		85244 לחץ על התמונה לגרסה גדולה יותר

שם:		מסך 2024-10-09 230406.png
צפיות:	25
גודל:		60.4 KB
מזהה:		85245

פעילות אחרונה בפורום זה

Collapse

נושאים סטטיסטיקות הודעה אחרונה
0 תגובות
12 צפיות
0 אהבו
הודעה אחרונה imreyhasheni
על ידי imreyhasheni
 
0 תגובות
21 צפיות
0 אהבו
הודעה אחרונה ofek31
על ידי ofek31
 
0 תגובות
23 צפיות
0 אהבו
הודעה אחרונה Koni Kalamari
על ידי Koni Kalamari
 
תגובה אחת
35 צפיות
0 אהבו
הודעה אחרונה shooli
על ידי shooli
 
0 תגובות
94 צפיות
0 אהבו
הודעה אחרונה MantTea
על ידי MantTea
 
תגובה אחת
62 צפיות
0 אהבו
הודעה אחרונה itzhak amsalem
על ידי itzhak amsalem
 
הורדת באן על ידי DOGY
0 תגובות
250 צפיות
0 אהבו
הודעה אחרונה DOGY
על ידי DOGY
 
0 תגובות
80 צפיות
1 אהבתי
הודעה אחרונה SIEL KADOSH
על ידי SIEL KADOSH
 
20 תגובות
610 צפיות
0 אהבו
הודעה אחרונה מזל כהן
על ידי מזל כהן
 
0 תגובות
122 צפיות
0 אהבו
הודעה אחרונה Gamers-Israel
על ידי Gamers-Israel
 
טוען...
X