ברוכים הבאים!

הנכם מוזמנים לקחת חלק בקהילת הגיימינג שלנו אשר קיימת משנת 2010 ועד היום אשר מציע מגוון רחב של קהילות גיימינג ושרתי משחק ציבוריים לקהל הישראלי.

אגב, ההרשמה לא עולה כסף, היא בחינם :)..

הכרזה

Collapse
No announcement yet.
X
Collapse
  •  

  • The Outer Worlds ביקורת - Into The Future

    The Outer Worlds ביקורת - Into The Future



    [ התמונה נלקחה מן האתר GameSpot ]

    The Outer Worlds משחק ממש כמו משחק Fallout. זה תיאור די פושר והשוואה ברורה. קל להביט במבט אחד במשחק, מהדהד מאוד את הצורה המכנית של ה- RPGs בת'סדה, ולחשוב שאתה יודע למה לצפות. היזם, אובסידיאן בידור, היה אחראי על Fallout האהוב על הכת: אחרי הכל, ניו וגאס. אבל The Outer Worlds לא סתם משחק כמו משחק Fallout. זו, באופן מפתיע, הגרסה הטובה ביותר האפשרית של משחק Fallout - זיקוק חזק של מה שהפך את הסדרה לאהובה כל כך מלכתחילה The Outer Worlds מאמצים את החידושים המשכנעים ביותר של משחקי Fallout מודרניים, ומדגישים חקר עצום וקרב משפיע ומכוון פעולה במנוע משחק (Unreal Engine) שלמעשה גורם לדברים האלה להרגיש טוב בסטנדרטים עכשוויים. הוא חולק את המבט הסאטירי אך העגום להפליא של העתיד, אך הוא נקי מהטרופיות העייפות שלו. באופן ביקורתי, The Outer Worlds מציגים את אותה עומק נפש כמו משחקי הגומלין המוקדמים וה- Black Isle Fallout (כמו גם משחקים אחרים בז'אנר ה- RPG PC של שנות ה -90) עם רשת עלילתית מורכבת, מקושרת באמת, של מערכות יחסים ואירועים שמרגישים כאילו הם יכול להשתנות במספר אינסופי של דרכים על סמך הדמות שאתה רוצה להיות, מגוון הבחירות שאתה יכול לעשות והפעולות שאתה מבצע.

    בהתחשב באולפן ואנשי המפתח האחראיים (יוצרי Fallout המקוריים טים קיין ולאונרד בויארסקי), התכונה האחרונה אינה מפתיעה. אבל זה לא האלמנט היחיד שהופך את "The Outer Worlds" להרפתקה מערבית מעולה בחלל - זה רק היסוד הצליל להפליא שמעלה את הבניין העולמי הנהדר של המשחק, דמויות נפלאות ועיצוב משימות רב שכבתי, על גבי קרב אגרוף ובאופן עקבי כתיבה חדה.



    [ התמונה נקלחה מן האתר GameSpot ]

    בעולמות החיצוניים אתה רק אחד מאלפי האנשים שנשארו במצב שינה בספינת מושבה נטושה, כאשר מדען של מוניטין רע אולי משחרר אותך ומגייס את עזרתך להציל את שאר בני גילך הקפואים. לאחר תהליך יצירת תווים קפדני - הכולל שלל תכונות משתנות, הטבות והתאמה אישית אסתטית - אתה מתנפץ על כוכב לכת, לבד, ומשם, איך אתה נותן את חותמך למערכת Halcyon תלוי בך.

    עיקרי הגדרת המדע המדעי הזה הוא שבין היתר, מערכת Halcyon נמצאת בבעלות ומנוהלת כולה על ידי מועצת תאגידים, ונוכחותם היא עניין גדול. כוכבי לכת שלמים נמצאים בבעלות על ידי חילות המעוניינים להשתמש במערכות האקולוגיות שלהם כחלק משרשרת אספקה גדולה יותר, ומספר מכונות אוטומטיות מחברות שונות מאכלסות עיירות שמנסות למשוך אותך עם הלוגו והג'ינגלים הבהירים שלהם. למעשה, The Outer Worlds רוויים ביישובים צבעוניים להפליא; כוכבי הלכת בהם תבקרו הם מגוונים בצורה מרשימה ולעיתים יפים, מתהדרים באסתטיקה רטרו-פיוטוריסטית של H.G. Wells, האנטיתזה לסייבר-פאנק גרימארק.

    בהתרשמות ראשונה, חברות מופיעות כשכבה אסתטית ברובה המקופלת לעולם. נראה כי מספר החברות שהוזכרו מתקיימות בעיקר כיצרניות כלי נשק ומתכלים - חתיכת כשרון בכדי לשמור על אור הטון באותה צורה שבה קיים קרקס הערכים ב- BioShock, אך הוא הרבה יותר טבוע מזה. הקפיטליזם התאגידי משפיע בצורה כה עמוקה על כל The Outer Worlds, והחקירה כיצד היא יכולה להשפיע על החברה במגוון רמות היא קבועה באופן מפתיע ונחשב, למרות מראית העין של הפרודיה. תוכלו לפגוש עובדים אוהדים שפרנסתם מתאפשרת רק על ידי הצעת עצמם לניצול ושעבוד מוטבע, חוקי צווארון לבן שהם יותר בירוקרטים מאשר פיראטים, ומנהלי אמצע משמעותיים שמנסים לשנות את המכונה הארגונית מבפנים. . תמצאו מתונים, אידיאליסטים, קיצונים, ורוב הדברים בין השוליים ומסביבם, ולכולם יש רעיונות אפשריים משלהם כיצד לשרת בצורה מושלמת את המושבה או את עצמם. כששיא השיא, ברור שלעולמות החיצוניים עמדה משלו לגבי העתיד העגום הזה, אבל זה לא מונע מהעולם שהוא יוצר, את הסביבה שאתה לוקח ואת הדמויות שאתה פוגש בדרך להיות מרתקות פחות.



    [ התמונה נלקחה מן האתר GameSpot ]

    יש הרבה דמויות בעולמות החיצוניים שלא אהבתי. ריד טובסון, למשל, הוא ראש מפעל מסתחרר בשעות הראשונות של המשחק, שלא הייתי צריך לחשוב פעמיים על ערעור, ולפליקס, אחת מדמויות החבר הפוטנציאליות שלך, הייתה אישיות כה נאיבית מעצבנת שנמנעתי מלדבר איתה. אותו ככל האפשר. The Outer Worlds מאפשרים לך להרוג כל דמות במשחק (בר אחת), והעולם יעצב מחדש וימשיך הלאה בלעדיהם, אבל יש מה לומר על תיאור המשחק של האנשים הבלתי מושכים שלו, שאת תיאורם הערצתי למרות הסלידה שלי. אתה תדבר עם הרבה אנשים בעולמות החיצוניים. כמה אתה תלוי בך - מותר לך לחתוך ישר כדי להגיע לנקודה או לצלול עמוק יותר - אבל לשוחח עם כל הצוות התומך של המשחק בדמויות שאינן שחקן זה דבר שמעולם לא מתעייף, גם אם אתה לא אכפת להם, אך ורק בגלל חזקות הכתיבה והביצועים הקוליים של המשחק.

    מעולם לא הרגשתי שאני צריך לסבול קטעים של חילופי דברים חסרי טעם או דרמטיים יתר על המידה, הן בגלל התסריט שהייתה ממוקדת ועדינה ונראתה כמו גם מגוון אפשרויות התגובה לאופי הנגן שלי שהמשיכו את השיחות בזרועות טבעיות ברובן. שיקולים רבים למדינת העולם מאפשרים לשיחות לקחת בחשבון דברים שאולי עשיתם או שלא עשיתם כבר במהלך הקמפיין שלכם; זריקות קצרות ועדינות של פיתוח עולמי ולינה מפסיקות את השיחה להיות עובדתית מדי מבלי לאבד את זהותו של המשחק, וכמה שנידות יוצאת דופן עם מפתח נמוך עובדות טוב מאוד ומעוררות צחוק תקופתי מבלי שהומור מרגיש כמו נקודת דביקה. כיוון קולי אחיד ועקבי עוזר לשמור על הטון במדויק, כלומר השעות שאתה מבלה בקליטת העולם באמצעות אנשיו תמיד מעוררות עניין.



    [ התמונה נקלחה מן האתר GameSpot ]

    בשום מקום כוחם של הדמויות של המשחק לא מאיר יותר חזק מאשר אצל בן זוגכם, עם זאת (למעט פליקס; הבחור הזה הוא וויני). יש לך אפשרות לגייס שש דמויות שנקבעו מראש כדי ללוות ולעזור לך בהרפתקאות שלך, אם כי במשחק יש כלים לחיזוק גם דמות זאב בודדה. אבל לבלות עם בני זוג לנסיעה זו תענוג וזה שוב בגלל הכוח של כתיבת הדמות. בני לוויה מרגישים מיד כמו דמויות מבושלות מרצונם, לא כאילו הם פשוט קיימים כדי להסתובב סביבך. הם ישוחחו זה עם זה באופן פרטי ויחדרו לשיחות שיש לכם עם דמויות אחרות בעולם, ויתנהגו כמו לוחות צליל ברגעי מפתח. הם יכולים במצבים קיצוניים להשאיר את עצמכם אם הם לא מסכימים מאוד עם דרך פעולה. הכל כמובן מותנה מכנית, אבל האשליה שהמשחק בונה כל כך מעוררת לב - בילוי עם האנשים האלה מרגיש לא פחות חשוב כמו שלך לרדוף אחר המטרה הכללית.

    לחברים נלווים עצי מיומנות משלהם הניתנים להתאמה אישית, עומסי ציוד, טקטיקות לחימה ויכולות מיוחדות שתוכלו לפקוד עליהם להשתמש, אשר בעזרת זוויות המצלמה הקולנועיות שלהם, קריאות קרב מעוררות השראה ואפקטים של מצב מועיל, לעולם אינן מספקות ליזום. הכלי העיקרי האחר העומד לרשותך בקרב, בתנאי שמיומנויות הנשק של הדמות שלך מספיק גבוהות בכדי להשתמש בו, הוא התפשטות זמן טקטי (TTD) - מכונאי מכופף זמן שמאט את הפעולה לזחילה, ומאפשר לך לתת לעצמך קצת חדר נשימה על מנת לנתח אויבים ולקחת את הזמן לבצע פיגועים מדויקים. פגיעה במיקומים מסוימים על אויבים תאפשר לכם לעשות דברים כמו נכה או להפחית אותם, או לגרום לתופעות ספציפיות לנשק כמו לדמם נזק או להפיל אותם ללא הכרה. השימוש ב- TTD באופן טקטי להוצאת יעדים מרכזיים וניסיון לשלוט על שטף הקרב הופך אותו לכלי משעשע ושימושי, אך הזמינות שלו מוגבלת ולא על משהו שתוכלו לסמוך עליו לחלוטין עד שתגיעו לשדרוג משמעותי הרבה יותר מאוחר יותר במשחק.

    למרות שיש לו יסודות RPG חזקים, הקרב בעולמות החיצוניים מתמקד מאוד בפעולה מגוף ראשון, תוך שילוב של דברים כמו פריזות, בלוקים והשתמטות על גבי מערך של כלי נשק ותיקים נשקיים. עם זאת יש נזילות קדחתנית ומהירה להילחם שמרגישה טוב מאוד. זה נעזר בעיצוב צליל נלהב, שעושה את מרבית ההרמה הכבדה במתן כל הנשק משוב מספק. מגוון של "נשק מדעי" מביא מגוון גיוון יצירתי בארסנל שלך, וכולל אקדחים שיש להם תכונות ייחודיות ומבדרות כמו כיווץ אויבים או הפיכתם זה לזה.



    [ התמונה נלקחה מן האתר GameSpot ]

    הבעיה היחידה בלחימה היא שעל הקושי הרגיל המומלץ של המשחק הוא הופך בסופו של דבר לקצף דרך. זה כמובן משביע רצון - כל הנקודות ששאבתי למקסם את כישורי אקדח הידיים שלי, ובכך הפכתי להיות האקדוחן הטוב ביותר בגלקסיה, אכן גרמו לי להרגיש בלתי מנוצחת לחלוטין. אבל זה אומר גם שלא הרגשתי שנדחף לחקור את משחק המכניקה הצמודה הקרבית כמעט כל כך עמוק כמו שהייתי מקווה. אפשר להתעלם בבטחה מדברים כמו נזק אלמנטרי, שינוי ציוד, סינרגיות נלוות, והאפקטים המיוחדים שמאפשרים חומרים מתכלים (אגב, קשה להפליא בתפריט הכבד של הסמל). לעולמות החיצוניים יש מערכת "פגמים" שמאפשרת לך בכוונה לכתף מגביל מצבים במצבים מסוימים בתמורה לנקודת הטבה נוספת, אך היא אופציונלית לחלוטין ולעתים רחוקות שווה את הסחר. הקפיצה לרמת הקושי של "סופרנובה" בפתיחה עוקבת משנה את כל מה שעם זאת - הסכנה הקרבית מתגברת, היכולת שלך להציל את המשחק שלך הופכת להיות מוגבלת ומכניזם הישרדותי כמו רעב וצמאון מונהג, מה שגורם לכל השיקולים המכניים של המשחק להרגיש הרבה יותר חיוני. המשחק מאתגר ומעניין יותר בזכותו, אך אופיו התובעני בהחלט הופך אותו לאופציה לריצה שנייה.

    לחימה בין אצבעות הרגליים לא היא הפיתרון היחיד לבעיות שלך. The Outer Worlds מאפשרים מגוון דרכים לפתרונות אלטרנטיביים ופסיביים - אפשרויות התגנבות, פריצה ודיבור זמינות לאורך כל המשחק, בתנאי שתעברו את בדיקות המיומנות. כמעט בלתי אפשרי להשלים את המשחק בלי להיכנס לפחות לקרב כלשהו, למרבה הצער, אך לזכותו של המשחק, כמעט כל מסע במשחק, גדול או קטן, כולל אפשרויות הסתעפות מבחינת דרכיהם להצלחה ואיך אתם מתמודדים עם בחירות גדולות וסופיות שעליכם לעשות בכדי לפתור מחלוקות, שלעתים קרובות אפורות להפליא. זה ברמה שתמיד תשקול את הדרכים הנוספות שבהן היית יכול להשיג משהו, בין אם זה לעשות מסלול אחר, למצוא מידע נוסף בעולם, או להרוג את נותן החיפוש אחר וכל מי שנמצא בעיר.



    [ התמונה נקלחה מן האתר GameSpot ]

    כשאתה בסוף, המשחק עובר על שלל אפילוגים שמתארים כיצד החלטת את מספר המשתנים העיקריים של המשחק ומה התגלה בהם, וההצגה של כל הניצולים שלך לאחר כשלושים שעות הופכת את המסע כולו לנתיב הייחודי שלך זה באמת מרגיש די משמעותי. קשה לדעת את ההיקף המלא של כמה כיוונים משהו יכול ללכת, והתוצאה הסופית של משימות רבות עשויה להיות שונה רק בקומץ קטן של דרכים, אך התפיסה הזו של חופש ואפשרויות בריצה הראשונה שלך מעוררת השראה.

    זה לא משחק קצר, אבל זה משחק עמוס בזרם קבוע כל כך של דמויות נפלאות לפגוש, מקומות מעניינים לחקור, ומשימות רב-שכבתיות משמעותיות לפתור, שלא הרגיש כאילו יש מקום להתעייף מזה. רציתי להפעיל את השעון אחורה ולעשות הכל בדרך אחרת לגמרי. The Outer Worlds מרתקים באופן קבוע לאורך כל הדרך, וזה דוגמא מעולה כיצד לקדם את הרגישויות המסורתיות ב- RPG בחוויה חדה ומודרנית.


    • mosh
      #1
      mosh הגיב
      עורך תגובה
      3>.

    • FlumeZ
      #2
      FlumeZ הגיב
      עורך תגובה
      קטלני

    • Pilo
      #3
      Pilo הגיב
      עורך תגובה
      אהבתי.

    • SamBug
      #4
      SamBug הגיב
      עורך תגובה
      SweatyQuid.com - Brand New Marketplace for Freelancers - your opinions Needed

      I'm the lead developer for SweatyQuid, a freelancer marketplace business website after I have grown tired of Upwork closing my accounts and taking my hard-earnt cash. I would definitely be grateful if somebody could possibly provide me some recommendations on my internet site: what is lacking and what aspects you would improve. Appreciate your input
    לא ניתן להגיב.

The Outer Worlds ביקורת - Into The Future

Collapse

כתבות אחרונות

Collapse

  • zag2
    אייפון 16 החדש - כל הפרטים שאתם צריכים לדעת עליו
    על ידי zag2
    לאחר שנה וחצי של תכנונים אייפון 16 יוצא?

    לאחר שנה וחצי של עבודה אפל החליטה להוציא את האייפון החדש שיהיה על טכנולגית AI.
    מה זה אומר? האייפון החדש יעסוק נטו על AI, ורוב היכולות שלו יעבדו על הטכנולוגיה AI, שגם יוכל לסייע לכבדי ראייה.

    תאריך יציאה-26 בספטמבר

    קצת פרטים על האייפון החדש:
    מערכת camera control מערכת שמאפשרת גישה מהירה ונוחה לנצל בינה מלכותית בדרך הטובה ביותר....
    11-09-24, 21:58
  • eviamalka
    סרטון ראשון ל EA FC 24
    על ידי eviamalka


    סרטון ראשון ל EA FC 24 / FIFA

    [ EA Sport ]
    מציגה את המשחק הראשון בסדרה: EA Sport FC 24.
    הוא יושק רשמית ב-29 בספטמבר ויהיה זמין לקונסולות החדשות וגם הדור הקודם.



    FC 24 בנוי על גרסה משופצת ומשודרגת של מנוע Frostbite השייך ל-EA,
    הכולל טכנולוגיה בשם "Hypermotion V"
    שלדבריה מאפשר ליצור אנימציות חדשות למשחק תוך מספר ימים.
    יש גם טכנולוגיה חדשה בשם “סגנונות משחק” (playstyles),
    המשתמשת בנתוני שחקנים
    ...
    17-09-23, 03:31
  • eviamalka
    ציוני הישראלים - EA FC 24
    על ידי eviamalka



    ​​EA Sport FC 24
    היום , EA שיחררה לנו את כלל הרייטינגים של הישראלים במשחק . ממנור סולמון הליוגיונר ועד להפתעה שרון בק .
    גם מוחמד אבו פאני ועומר אצילי שנתנו עונה ענקית בחיפה .
    וכמובן שהצעירים החדשים שלנו , כעת נדע הכול על ציוני הקלפים של הישראלים .
    ================================================== ================================================== ==================================







    1. שרון
    ...
    20-09-23, 00:54
  • eviamalka
    עונה חמש כבר איתנו | סקירה כללית
    על ידי eviamalka


    סקירה כללית עונה 05

    יריב ותיק מגיח מהצללים. חברת Shadow Company מגיעה, ומציגה אתגר חדש לכוח Task Force 141.

    שתי הקבוצות מתנגשות ב-Faction Showdown, אירוע לזמן מוגבל שבו השחקנים בוחרים להצטרף לשורות של Shadow Company או של ה-141,
    כל קבוצה מקבלת על עצמה את המשימה לקבל גישה לפרסים במסגרת שני אזורי מינוי עונתי ספציפיים לפלג.


    "מצורף סרטון של העונה החדשה"



    צפייה מהנה


    מפה חדשה: Von
    ...
    17-09-23, 03:38
  • LOST!
    פיפ"א 23 הודלף חודש לפני ההשקה!
    על ידי LOST!

    צרכנים שרכשו את פיפ"א 23 במכירה מוקדמת והתקינו את המהדורה האולטימטיבית של הכותר על קונסולות האקסבוקס שלהם (ללא אפשרות לשחק עד ההשקה הרשמית, מה שנקרא "Preload"),
    מדווחים היום (שלישי) על כך שהצליחו להריץ את המשחק כחודש לפני מועד הגעתו לחנויות
    27 בספטמבר. אחד מאותם...
    19-08-23, 00:03
טוען...
X